Facebook

Producenci
Promocje
Szelki dla psa lub kota MISCHIEF A Puppia
Szelki dla psa lub kota MISCHIEF A Puppia
99,00 zł 50,00 zł
Szelki dla psa lub kota MISCHIEF B Puppia
Szelki dla psa lub kota MISCHIEF B Puppia
109,00 zł 50,00 zł
Szelki dla psa - Puppia VOGUE HARNESS X
Szelki dla psa - Puppia VOGUE HARNESS X
69,00 zł 35,00 zł
Szelki dla psa lub kota CRAYON B
Szelki dla psa lub kota CRAYON B
110,00 zł 45,00 zł
Szelki dla psa - SCHOLASTIC HARNESS A
Szelki dla psa - SCHOLASTIC HARNESS A
95,00 zł 45,00 zł
Bluza dla psa TROY
Bluza dla psa TROY
129,00 zł 50,00 zł
Bluza ocieplana MUFFY Pinkaholic
Bluza ocieplana MUFFY Pinkaholic
160,00 zł 35,00 zł
Smycz dla psa MISCHIEF Puppia
Smycz dla psa MISCHIEF Puppia
70,00 zł 30,00 zł
Szelki dla psa TREK A Puppia
Szelki dla psa TREK A Puppia
95,00 zł 40,00 zł
Szelki dla psa TREK SNUGIFT E Puppia
Szelki dla psa TREK SNUGIFT E Puppia
85,00 zł 40,00 zł
Szelki dla psa - Pinkaholic DA VINCI
Szelki dla psa - Pinkaholic DA VINCI
150,00 zł 45,00 zł
Blog
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Staramy się aby wszystkie produkty były jak najlepszej jakości i gwarantujemy, że są zgodne z opisem. Jednak błędów czasem nie da się uniknąć :-)

Jeśli nasz produkt okaże się niezgodny z opisem lub będzie uszkodzony i chcecie go zwrócić otrzymując zwrot gotówki, prosimy o złożenie reklamacji.

W celu złożenia reklamacji, proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

    2.Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, metkami, opakowaniem oraz kopią faktury zakupu / paragonu.

    3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Pinky Paws Anna Magier
    ul. Obywatelska 128/152
    94-104 Łódź   

Kolory produktów oferowanych w Pinky Paws Anna Magier mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień monitora Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane na zdjęciach produkty oraz ich kolor były jak najbardziej zbliżone do prawdziwego, jednak w zależności od indywidualnych ustawień wyświetlanego obrazu, jakości matrycy komputera, nasycenia itp. kolor może różnić się od rzeczywistego.

Na zakupiony produkt przysługuje rękojmia jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania.

Reklamację w ramach rękojmi można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi (zwrot, naprawa, wymiana, obniżenie ceny).

Pismo reklamacyjne można przekazać nam bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Podstawa prawna: art. 5562, 557 §1 i 568 Kodeksu cywilnego

Wymiana towaru

Najczęściej przyczyną wymiany zakupionego towaru na inny jest niepasujący krój lub rozmiar. Mimo iż staramy się zawsze prosić naszych Klientów o zmierzenie Pupila przed zakupem i dobranie odpowiedniego rozmiaru z tabeli zamieszczonej pod produktem - nie zawsze jest to możliwe bądź precyzyjne. Czasem też kolor w Internecie wydaje nam się świetny a na Pupilu wygląda nieznośnie. Ponieważ naszą dewizą jest sprawienie aby nasi Klienci byli w 120% zadowoleni z naszych produktów dlatego też chętnie wymienimy towar na taki innego rodzaju, kroju lub koloru. Pod pewnymi jednak warunkami:

1. Koszty wysyłki towaru do wymiany pokrywa Klient (zarówno wysyłka towaru do nas jak i koszty odesłania towaru do Klienta po wymianie)

2. Koszty pokryje Pinky Paws Anna Magier o ile to my ewidentnie zawinimy - nam się też może zdarzyć "atak daltonizmu" i wyślemy inny kolor :-). Z góry za to przepraszamy i wymienimy wtedy towar całkowicie na nasz koszt (przesyłka w obie strony)

3. Koszty wysyłki wymienianego towaru mogą być zerowe dla naszych Klientów jeśli robili zakupy na Allegro z opcją darmowego zwrotu InPost. Można wygenerować na Allegro SMS z etykietą zwrotną na zakupiony w takiej opcji towar.

http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost

Allegro nie ułatwia tego jednak naszym Klientom (jest to proces skomplikowany na tyle, że chyba ma zniechęcić Klienta do skorzystania z niego :-) ). Jeśli pokona Was logika Allegro prosimy o zwrócenie się do nas o wygenerowanie etykiety - wyślemy ją na maila niezwłocznie lub w ciągu max 48 godzin od otrzymania prośby.

Przy wymianie obowiązują zasady jak przy zwrocie towaru - produkt nie może być używany i musi posiadać oryginalne metki. Paragonu przy wymianie nie trzeba odsyłać, jednak króciutka informacja pisemna na co / na jaki chcecie Państwo produkt wymienić, będzie mile widziana :-). Przy dużej ilości wymian może nam umknąć informacja telefoniczna bez zapisania w systemie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru zakupionego przez internet. Zwrot produktu może nastąpić tylko jeśli produkt nie był używany i posiada oryginalne metki. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Pinky Paws Anna Magier
ul. Obywatelska 128/152
94-104 Łódź

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria, oryginalne opakowanie oraz paragon lub fakturę. Przy zakupie na fakturę, warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru, a następnie podpisanie i odesłanie faktury korygującej. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu – każdy czasem zmienia zdanie :-) . Jednak produkt, który zwracasz nie może nosić śladów używania – prosimy o przemyślane dokonywanie zakupów. 

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 


Pobierz FORMULARZ ZWROTU

Pobierz FORMULARZ REKLAMACJI

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl