Producenci
Promocje
Ocieplany płaszczyk - SANTA'S COAT
Ocieplany płaszczyk - SANTA'S COAT
180,00 zł 120,00 zł
Czapka zimowa - SANTA'S HAT
Czapka zimowa - SANTA'S HAT
35,00 zł 30,00 zł
Szalik - SANTA'S SCARF
Szalik - SANTA'S SCARF
30,00 zł 25,00 zł
Peleryna ociaplana - SANTA CAPE
Peleryna ociaplana - SANTA CAPE
150,00 zł 110,00 zł
Facebook

Blog
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Staramy się aby wszystkie produkty były jak najlepszej jakości i gwarantujemy, że są zgodne z opisem. Jednak błędów czasem nie da się uniknąć :-)

Jeśli nasz produkt okaże się niezgodny z opisem lub będzie uszkodzony i chcecie go zwrócić otrzymując zwrot gotówki, prosimy o złożenie reklamacji.

W celu złożenia reklamacji, proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

    2.Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, metkami, opakowaniem oraz kopią faktury zakupu / paragonu.

    3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Pinky Paws Anna Magier
    ul. Łąkowa 11
    90-562 Łódź   

Kolory produktów oferowanych w Pinky Paws Anna Magier mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień monitora Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane na zdjęciach produkty oraz ich kolor były jak najbardziej zbliżone do prawdziwego, jednak w zależności od indywidualnych ustawień wyświetlanego obrazu, jakości matrycy komputera, nasycenia itp. kolor może różnić się od rzeczywistego.

Wymiana towaru

Najczęściej przyczyną wymiany zakupionego towaru na inny jest niepasujący krój lub rozmiar. Mimo iż staramy się zawsze prosić naszych Klientów o zmierzenie Pupila przed zakupem i dobranie odpowiedniego rozmiaru z tabeli zamieszczonej pod produktem - nie zawsze jest to możliwe bądź precyzyjne. Czasem też kolor w Internecie wydaje nam się świetny a na Pupilu wygląda nieznośnie. Ponieważ naszą dewizą jest sprawienie aby nasi Klienci byli 120% zadowoleni z naszych produktów dlatego też chętnie wymienimy towar na taki innego rodzaju, kroju lub koloru. Pod pewnymi jednak warunkami:

1. Koszty wysyłki towaru do wymiany pokrywa Klient (zarówno wysyłka towaru do nas jak i koszty odesłania towaru do Klienta po wymianie)

2. Koszty pokryje Pinky Paws Anna Magier o ile to my ewidentnie zawinimy - nam się też może zdarzyć "atak daltonizmu" i wyślemy inny kolor :-). Z góry za to przepraszamy i wymienimy wtedy towar całkowicie na nasz koszt (przesyłka w obie strony)

3. Koszty wysyłki wymienianego towaru mogą być zerowe dla naszych Klientów jeśli robili zakupy na Allegro z opcją darmowego zwrotu InPost. Można wygenerować na Allegro SMS z etykietą zwrotną na zakupiony w takiej opcji towar.

http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost

Allegro nie ułatwia tego jednak naszym Klientom (jest to proces skomplikowany na tyle, że chyba ma zniechęcić Klienta do skorzystania z niego :-) ). Jeśli pokona Was logika Allegro prosimy o zwrócenie się do nas o wygenerowanie etykiety - wyślemy ją na maila niezwłocznie lub w ciągu max 48 godzin od otrzymania prośby.

Przy wymianie obowiązują zasady jak przy zwrocie towaru - produkt nie może być używany i musi posiadać oryginalne metki. Paragonu przy wymianie nie trzeba odsyłać, jednak króciutka informacja pisemna na co / na jaki chcecie Państwo produkt wymienić, będzie mile widziana :-). Przy dużej ilości wymian może nam umknąć informacja telefoniczna bez zapisania w systemie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru zakupionego przez internet. Zwrot produktu może nastąpić tylko jeśli produkt nie był używany i posiada oryginalne metki. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Pinky Paws Anna Magier
ul. Łąkowa 11
90-562 Łódź

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria, oryginalne opakowanie oraz paragon lub fakturę. Przy zakupie na fakturę, warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru, a następnie podpisanie i odesłanie faktury korygującej. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu – każdy czasem zmienia zdanie :-) . Jednak produkt, który zwracasz nie może nosić śladów używania – prosimy o przemyślane dokonywanie zakupów. 

 


Pobierz FORMULARZ ZWROTU

Pobierz FORMULARZ REKLAMACJI

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl