Producenci
Promocje
Zabawka Zee Dog GRUSZKA
Zabawka Zee Dog GRUSZKA
50,00 zł 42,00 zł
szt.
Szelki dla psa - Puppia NEIL A
Szelki dla psa - Puppia NEIL A
99,00 zł 85,00 zł
Bandanka dla psa - Pinkaholic SKYLINE SCARF
Bandanka dla psa - Pinkaholic SKYLINE SCARF
55,00 zł 40,00 zł
Sukienka dla psa - Pinkaholic GUINEVERE
Sukienka dla psa - Pinkaholic GUINEVERE
129,00 zł 49,00 zł
Szelki dla psa - Puppia GALA HARNESS II A
Szelki dla psa - Puppia GALA HARNESS II A
99,00 zł 85,00 zł
Szelki dla psa VOGUE A Puppia
Szelki dla psa VOGUE A Puppia
119,00 zł 90,00 zł
Szelki dla psa VOGUE B Puppia
Szelki dla psa VOGUE B Puppia
125,00 zł 90,00 zł
Posłanie / poducha dla psa Fuzzyard BIG DREAMER THE HIVE
Posłanie / poducha dla psa Fuzzyard BIG DREAMER THE HIVE
280,00 zł 210,00 zł
szt.
Posłanie dla psa (worek) NORTHSTAR Puppia
Posłanie dla psa (worek) NORTHSTAR Puppia
259,00 zł 170,00 zł
Posłanie dla psa lub kota Angel Cushion Bed
Posłanie dla psa lub kota Angel Cushion Bed
279,00 zł 180,00 zł
Koc CHIC BLANKET Pinkaholic NY
Koc CHIC BLANKET Pinkaholic NY
160,00 zł 100,00 zł
Facebook

Blog
Pytania i odpowiedzi

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania 

1. Czy jeśli wybiorę nieodpowiedni rozmiar to czy mogę wymienić na inny?

Tak, bez problemu - jednak pod pewnymi warunkami:

- Jeśli dany rozmiar na wymianę jest dostępny na magazynie

- Wymieniany towar nie nosi śladów używania  (jedynie był przymierzony), ma wszystkie metki i oryginalne opakowanie nie trafiło do kosza.

- Jeśli koszty ponownej wysyłki (zarówno ze zwrotem jak i paczką z wymienionym towarem) pokryje Kupujący 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Jak mam zmierzyć Pupila aby szelki lub ubranka pasowały?

- W przypadku szelek ważny jest obwód szyi (mierzymy go w najszerszym miejscu, przy nasadzie szyi) oraz obwód klatki piersiowej (mierzymy za przednimi łapkami w najszerszym miejscu klatki piersiowej)

- Po zmierzeniu porównaj wyniki z wartościami podanymi w tabeli rozmiarów umieszczonej pod każdym produktem

- Jeśli wymiary sprawdzone w tabeli będą na górnej granicy rozmiaru to wybierz rozmiar większy. Szelki czy ubranko nie mogą Pupila uciskać bo zrazi się do ich noszenia

- Nie zawsze wymiary się zazębiają (czasem są luki na kilka centymetrów pomiędzy rozmiarami) - proszę zawsze to sprawdzać

- Produkty tego samego producenta mają różną rozmiarówkę w zależności od modelu. Szelki typu A są zwykle sporo większe od szelek typu B (kamizelkowych)

- Produkty oferowane w naszym sklepie mierzymy własnoręcznie, miarą krawiecką, na płasko, bez rozciągania. Takie wartości znajdują się w tabelach rozmiarów pod produktem. Warto zwrócić uwagę na fakt, że np. szelki podszyte grubym "misiem" będą wewnątrz odrobinę mniejsze.

- Producent zastrzega sobie też margines błędu w wymiarach tych samych kolekcji do +/- 0,5 cm

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 3. Czy mogę przymierzyć ubranko lub szelki na miejscu?

- otworzyliśmy butik stacjonarny na ul. Obywatelskiej 128. Czwarty lokal od wjazdu w niskim budynku. Zapraszamy serdecznie do odwiedzenia nas z Pupilem, cały sklep jest pupiloprzyjazny :-). Ugościmy Was tak jak nigdzie indziej. Można przymierzać do woli, wszystkie produkty ze sklepu internetowego są dostępne na miejscu a dodatkowo miska pełna przysmaków i świeżutkiej wody :-). Dla Dwunożnych mamy słodycze i kawę :-)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4. Jeśli dokonam zwrotu towaru to kiedy dostanę zwrot pieniędzy?

- zwrot pieniędzy za odesłany (wraz z metkami, paragonem, formularzem zwrotu i nie noszący śladów używania) towar dokonywany jest nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Najczęściej jednak staramy się zwrócić pieniądze jak najszybciej.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5. Jeśli złożę zamówienie wieczorem w piątek, to kiedy dostanę przesyłkę? Wysyłacie też w weekend?

- zamówienia składane w danym dniu po godzinie 12.00 wysyłamy następnego dnia roboczego. Te złożone i opłacone do 12.00 wysyłamy tego samego dnia. W weekendy nie realizujemy wysyłek. Tylko w dni robocze. Przesyłkę z piątku wieczór wyślemy więc w poniedziałek rano. Dostaniesz ją więc najwcześniej we wtorek, wszystko zależy od wyboru przewoźnika i formy zapłaty. Pocztex 24 dostarcza paczki w 24 godziny, InPost w 1-2 dni robocze, Paczkomaty 1-2 dni robocze. Dotyczy to zamówień opłaconych przelewem natychmiastowym lub za pobraniem. Przelewy standardowe - trzeba doliczyć czas od zrobienia przez Kupującego przelewu do momentu wpływu pieniędzy na nasze konto. Zwykle 1 max 2 dni robocze.

6. Czy można u Was w sklepie stacjonarnym robić zakupy w weekend?

- w weekendy spędzamy czas na spacerach z naszymi Pupilami, poświęcamy czas rodzinie, regenerujemy siły aby obsługiwać Was w tygodniu z jak największym zaangażowaniem - dlatego butik jest nieczynny w weekendy i dni wolne od pracy ustawowo. Gdyby jednak ktoś bardzo chciał nas odwiedzić w weekend bo w tygodniu nie ma możliwości, to jesteśmy otwarci na indywidualne potrzeby :-). Prosimy tylko o telefon w tygodniu 695 010 901 i będziemy do Waszej dyspozycji w weekend od 10:00 do 15:00

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl