Producenci
Promocje
Koszulka dla psa - Pinkaholic MATELOT
Koszulka dla psa - Pinkaholic MATELOT
80,00 zł 39,00 zł
Bluza z kapturem dla psa CARYS
Bluza z kapturem dla psa CARYS
99,00 zł 49,00 zł
Bluza LOVELY DOG
Bluza LOVELY DOG
120,00 zł 80,00 zł
Bluza z kapturem - CHIQUITO
Bluza z kapturem - CHIQUITO
120,00 zł 80,00 zł
Torba dla psa LEOPUP Puppia
Torba dla psa LEOPUP Puppia
799,00 zł 499,00 zł
Facebook

Blog
Pytania i odpowiedzi

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania 

1. Czy jeśli wybiorę nieodpowiedni rozmiar to czy mogę wymienić na inny?

Tak, bez problemu - jednak pod pewnymi warunkami:

- Jeśli dany rozmiar na wymianę jest dostępny na magazynie

- Wymieniany towar nie nosi śladów używania  (jedynie był przymierzony), ma wszystkie metki i oryginalne opakowanie nie trafiło do kosza.

- Jeśli koszty ponownej wysyłki (zarówno ze zwrotem jak i paczką z wymienionym towarem) pokryje Kupujący 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Jak mam zmierzyć Pupila aby szelki lub ubranka pasowały?

- W przypadku szelek ważny jest obwód szyi (mierzymy go w najszerszym miejscu, przy nasadzie szyi) oraz obwód klatki piersiowej (mierzymy za przednimi łapkami w najszerszym miejscu klatki piersiowej)

- Po zmierzeniu porównaj wyniki z wartościami podanymi w tabeli rozmiarów umieszczonej pod każdym produktem

- Jeśli wymiary sprawdzone w tabeli będą na górnej granicy rozmiaru to wybierz rozmiar większy. Szelki czy ubranko nie mogą Pupila uciskać bo zrazi się do ich noszenia

- Nie zawsze wymiary się zazębiają (czasem są luki na kilka centymetrów pomiędzy rozmiarami) - proszę zawsze to sprawdzać

- Produkty tego samego producenta mają różną rozmiarówkę w zależności od modelu. Szelki typu A są zwykle sporo większe od szelek typu B (kamizelkowych)

- Produkty oferowane w naszym sklepie mierzymy własnoręcznie, miarą krawiecką, na płasko, bez rozciągania. Takie wartości znajdują się w tabelach rozmiarów pod produktem. Warto zwrócić uwagę na fakt, że np. szelki podszyte grubym "misiem" będą wewnątrz odrobinę mniejsze.

- Producent zastrzega sobie też margines błędu w wymiarach tych samych kolekcji do +/- 0,5 cm

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 3. Czy mogę przymierzyć ubranko lub szelki na miejscu?

- otworzyliśmy butik stacjonarny na ul. Obywatelskiej 128. Czwarty lokal od wjazdu w niskim budynku. Zapraszamy serdecznie do odwiedzenia nas z Pupilem, cały sklep jest pupiloprzyjazny :-). Ugościmy Was tak jak nigdzie indziej. Można przymierzać do woli, wszystkie produkty ze sklepu internetowego są dostępne na miejscu a dodatkowo miska pełna przysmaków i świeżutkiej wody :-). Dla Dwunożnych mamy słodycze i kawę :-)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4. Jeśli dokonam zwrotu towaru to kiedy dostanę zwrot pieniędzy?

- zwrot pieniędzy za odesłany (wraz z metkami, paragonem, formularzem zwrotu i nie noszący śladów używania) towar dokonywany jest nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Najczęściej jednak staramy się zwrócić pieniądze jak najszybciej.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5. Jeśli złożę zamówienie wieczorem w piątek, to kiedy dostanę przesyłkę? Wysyłacie też w weekend?

- zamówienia składane w danym dniu po godzinie 12.00 wysyłamy następnego dnia roboczego. Te złożone i opłacone do 12.00 wysyłamy tego samego dnia. W weekendy nie realizujemy wysyłek. Tylko w dni robocze. Przesyłkę z piątku wieczór wyślemy więc w poniedziałek rano. Dostaniesz ją więc najwcześniej we wtorek, wszystko zależy od wyboru przewoźnika i formy zapłaty. Pocztex 24 dostarcza paczki w 24 godziny, InPost w 1-2 dni robocze, Paczkomaty 1-2 dni robocze. Dotyczy to zamówień opłaconych przelewem natychmiastowym lub za pobraniem. Przelewy standardowe - trzeba doliczyć czas od zrobienia przez Kupującego przelewu do momentu wpływu pieniędzy na nasze konto. Zwykle 1 max 2 dni robocze.

6. Czy można u Was w sklepie stacjonarnym robić zakupy w weekend?

- w weekendy spędzamy czas na spacerach z naszymi Pupilami, poświęcamy czas rodzinie, regenerujemy siły aby obsługiwać Was w tygodniu z jak największym zaangażowaniem - dlatego butik jest nieczynny w weekendy i dni wolne od pracy ustawowo. Gdyby jednak ktoś bardzo chciał nas odwiedzić w weekend bo w tygodniu nie ma możliwości, to jesteśmy otwarci na indywidualne potrzeby :-). Prosimy tylko o telefon w tygodniu 695 010 901 i będziemy do Waszej dyspozycji w weekend od 10:00 do 15:00

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl